Om JobNextDoor: Lær os at kende

Om JobNextDoor



Historien

Idéen til JobNextDoor opstod, da Andreas Zografos og Andreas Land under studie på Tietgen Handelsgymnasium, selv oplevede udfordringen med at finde fritidsjob, som var fleksibelt i forhold til studierne. Dette indledte etableringen af hjemmesiden JobNextDoor.dk, som blev lanceret første gang i marts 2017. JobNextDoor fik hurtigt mediedækning bl.a. i Fyens Stiftstidende, hvor efterspørgslen for konceptet blev bekræftet.

Mediedækningen af JobNextDoor fik Henrik L. Møller og Andreas M. Andersen, som i marts 2016 stiftede BeFlex.dk, der var et lign. koncept til at kontakte JobNextDoor ang. et samarbejde. BeFlex blev stiftet på grundlaget af at forbinde studerende med folk, som har brug for rengøringshjælp, havearbejde eller mindre handymansopgaver. BeFlex var i 2017 etableret med en større brugerskare og var bl.a. omtalt i TV2Fyn.

Synergien mellem JobNextDoor og BeFlex endte med en sammenslutning på en ny platform under navnet JobNextDoor.dk, som i dag drives af alle fire stiftere.

Sikkerhed

JobNextDoor forbinder private personer, som søger hjælp med personer, som udbyder deres arbejdskraft. Derfor er det vigtigt, at vi skaber en tryg, sikker og god oplevelse for alle parter. Dette opnår vi bl.a. ved at godkende vores medlemmer og benytte vores ratingsystem, hvor arbejdsgiver kan se arbejdstagerens ratings fra tidligere opgaver samt jobhistorik. Derudover sikrer vores betalingssystem, at både arbejdsgiver og arbejdstager nemt og hurtigt kan afregne med hinanden, når opgaven er udført.

Betalingssystemet sørger desuden for at oplyse arbejdstager, hvor mange penge vedkommende har tjent og en oversigt over betaling til SKAT. Det er derfor vigtig både for arbejdstager og arbejdsgiver, at betalingssystemet benyttes.

Værdier

Vi har 3 hovedværdier, som vi står på mål for; sikkerhed, kundeservice og brugervenlighed. Med sikkerhed menes der, at du trygt kan finde hjælp eller udbyde din arbejdskraft uden at skulle bekymre dig om kvalitet, afregning eller andre udfordringer. Kundeservice betyder, at når du kontakter os, så svarer vi indenfor 5 minutter og hjælper dig hele vejen, så du ikke bliver efterladt med ubesvarede spørgsmål. Brugervenlighed er ensbetydende med, at det skal være så nemt for dig, at benytte JobNextDoor.dk, hvad end om du søger hjælp eller søger arbejde.

Support

Vi bestræber os på at yde den bedste service overfor vores brugere både via JobNextDoor.dk, live-support, sociale medier og e-mail. Du kan fange os alle steder, og vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage mellem kl. 9-18.

Kontakt os

  • JobNextDoor IVS
  • Hunderupvej 202
  • 5230 Odense M
  • Danmark

  • kontakt@jobnextdoor.dk
  • +45 60 10 08 01

  • CVR: 38051342

Din hverdag bliver nemmere, og du får tid til det du holder af.
Vores platform forbinder dig med folk, som vil hjælpe.

Fremhævet i...

Tv2fyn Logo Fyens Stiftstidende Logo Lokalavisen Logo