Sådan fungerer det

JobNextDoor er en formidlingsportal for privat rengøringshjælp og handymansopgaver

Sådan booker du hjælp


Beskriv opgaven

Vælg opgaven du skal have løst, og vi finder kvalificerede hjælpere i dit område med det samme.

Vælg hjælper

Vælg den hjælper, som du ønsker til at udføre din opgave. Du kan se deres timepris, information og ratings.

Få opgaven udført

Din hjælper udfører opgaven på det aftalte tidspunkt. Når opgaven er udført, sker betalingen sikkert via JobNextDoor.

Sikkerhed og troværdighed

Det er en ting at hyre hjælp i huset. Det er en anden ting at hyre en person, du kan stole på.

Vores hjælpere rankes og optjener badges. Det bidrager til du får den bedste hjælp, så du er sikret kvalitet. Vores hjælpere arbejder professionelt og er altid klar til at give dig en hånd.

Sikker betaling

Når du vælger din Hjælper tilmelder du samtidigt dit betalingskort.

SMS

Hjælperen udfører dit job. Derefter modtager du en SMS og godkender betalingen.

Kvittering

Du modtager en kvittering på din oplyste
e-mail adresse.

Fair forhold

Alle hjælpere vælger selv deres løn. Derudover optjener de bonuspoint for hver udførte arbejdstime.

Hjælperen modtager en årsopgørelse, hvor vedkommende kan se, hvad der skal indberettes til B-indkomst.